Tannlege Oslo Sentrum - Tannbehandlinger - Tannlege Mikkelsen

Tannlege Vika - Oslo Sentrum

Tannbehandlinger

Alt på ett sted – for din tannhelse, betyr at vi utfører alle vanlige tjenester for allmennpraktiserende tannlegevirksomhet, men har spesialkompetanse på flere områder i tillegg. Hos oss får du den hjelpen du trenger, når du trenger den. Under ser du noen av behandlingene vi tilbyr fra vår klinikk på Vika i Oslo.
Studentrabatt

50 % avslag på undersøkelse og forebyggende behandling hos tannpleier. Studenter får også 10% avslag på plastfyllinger.

Snorkeskinne

Søvnapnéskinne eller snorkeskinne er en form for gum som brukes til å skyve underkjeven frem når man sover.

Sedasjon

Det finnes mellom 250-500.000 personer i Norge som har så store problemer med å gå til tannlegen at de i mange tilfeller lar det være

Smertefri bedøvelse

Vi tilbyr et smertefritt bedøvelses- system. Du kjenner ikke stikket og unngår nummenhet i leppe og tunge.

Akutthjelp

Om du skulle være så uheldig å få akutt tannverk skal du kontakte oss med en gang.

Amalgamsanering

Som kjent avgir amalgamfyllinger tungmetaller som kan bli en belastning for kroppen, og være årsak til rekke symptomer.

Tannimplantat

Tennene er en del av din personlighet. Tennene gir livskvalitet. De gjør at du kan nyte maten, snakke tydelig og smile når du møter andre mennesker.

Forebyggende tannbehandling

Våre pasienter blir innkalt etter behov. Noen kommer en gang i året, andre flere ganger. Den forebyggende tannbehandlingen blir utført av vår dyktige tannpleier.

loader
Tilbakemeldinger
  • Tannlege Mikkelsen og resten av staben er veldig dyktige og forståelsesfulle.

Kristine L.

• Tannlege Mikkelsen har Norges beste tannlegestab!

Håkon I.

• Super tannlege! Anbefales på det varmeste - også for oss uten tannlegeskrekk.

Silje R.

• Jeg kan trygt anbefale Tannlege Mikkelsen. Veldig flink og behagelig tannlege.

Vigdis N.

Bruk kontaktskjema vårt eller ring oss for å få booket din time nå
Tannlege i Oslo sentrum - Vika - Tannlege Thor Øyvind Mikkelsen Copyright 2014. All right reserved.
Webutvikling: a2n